Případová studie – Kancelářský nábytek
Kancelářský nábytek je dodavatelem nábytku a veškerého vybavení do kanceláří. Primárně se specializuje především na velké zakázky a kancelářské prostory. Ideálním zákazníkem je tak firma, která potřebuje vybavit větší množství kanceláří. Kromě nového kancelářského nábytku je také poskytován návrh kanceláří zdarma či likvidace starého vybavení. Klient má prezentační web a také eshop, hlavním cílem však bylo zvýšit počet poptávek na webu. Původně měla spolupráce obsahovat především online kampaně, v průběhu však došlo také na redesign webu a SEO.
Úvodní očekávání:
- Celková propagace pomocí online kampaní – Google a Sklik
- Zvýšení počtu poptávek při zachování přijatelného CPA
- Reporting kampaní a celkového výkonu různých kanálů
- Zvýšení počtu poptávek pro velké zakázky, eliminace nákupů po jednom produktu
- Nastavení analytiky, měření, crossdomain
Náš přístup
Po nastavení analytiky a měření jsme spustili kampaně na Google a Skliku. Zde jsme museli zvolit klíčová slova a přizpůsobovat je tak, abychom eliminovali návštěvníky, kteří budou poptávat pouze jeden produkt. Ačkoliv po nějaké době byly vyhledávací dotazy opravdu relevantní, tak poptávek chodilo velmi málo.
Hlavním důvodem byl opravdu špatně dohledatelný poptávkový formulář na webu, proto jsme po konzultaci s klientem přistoupili k celkovému redesignu webu, jehož hlavním cílem bylo zviditelnění poptávkového formuláře.
Po redesignu webu se zvýšilo množství poptávek ze všech zdrojů včetně online kampaní. Nový web jsme se rozhodli podpořit ještě SEO úpravami – konkrétně se jedná o úpravy textů na webu, přepis titulků, meta descriptions i H1, linkbuilding či průběžné sledování pozic slov a jejich následné zlepšování.
Výsledky
- Po redesignu vzrostl celkový konverzní poměr webu o 160 %
- Po redesignu webu v kampaních kleslo CPA (Google – pokles o 69 %, Seznam – pokles o 56 %)
Kategorie:
Podobné články
Core Web Vitals: co znamenají pro váš web a jak se na ně připravit?
Přečíst celý článekNejčtenější články
-
Jak přidat článek na WordPress 9 Čvc, 2024
-
Jak využít shoptet na maximum? 2 Kvě, 2022
-
Tipy pro efektivnější vyhledávání 9 Pro, 2021
-
Jak na organický dosah na sociálních sítích 12 Říj, 2021
-
Jak využít reklamu na Facebooku pro váš e-shop 31 Srp, 2021
-
Proč a jak optimalizovat obrázky na webu 5 Čvc, 2021
-
Co je to PPC reklama a její výhody 23 Čvn, 2021
-
Kdy je nejlepší čas odesílat e-maily zákazníkům? 7 Čvn, 2021
-
Připravte se na změnu cookies lišty 22 Dub, 2021
-
Jak začít s e-mail marketingem 22 Dub, 2021
-
5 tipů jak zlepšit pozici ve vyhledávačích 12 Dub, 2021
-
Nejlepší pluginy pro tvorbu webu na WordPressu 30 Bře, 2021
-
Adobe XD, těžký kalibr pro tvorbu webů 4 Bře, 2021
-
Jak na bezpečný web na WordPressu? 15 Úno, 2021
-
Vyhněte se chybám ve vašich textech 2 Úno, 2021
-
Jak porozumět datům na sociálních sítích 25 Led, 2021
-
Pomalý web zabíjí vaše podnikání 16 Pro, 2020
-
Proč používáme WordPress a vy byste měli také 30 Lis, 2020
-
Případová studie – Solitea Vario 22 Říj, 2020
-
Připravuje se Google na vyřazení textových reklam? 16 Zář, 2020
-
Případová studie – Bosonožka 2 Zář, 2020
-
Mobile-first indexing zatřese internetem až v březnu 28 Srp, 2020
-
Případová studie – Kancelářský nábytek 5 Čvn, 2020
-
Kde se inspirujeme a kde byste mohli i vy 17 Kvě, 2020
-
Případová studie – Alto systems 19 Dub, 2019