Digihive Digihive
Menu
CS
Případová studie – Kancelářský nábytek

Případová studie – Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek je dodavatelem nábytku a veškerého vybavení do kanceláří. Primárně se specializuje především na velké zakázky a kancelářské prostory. Ideálním zákazníkem je tak firma, která potřebuje vybavit větší množství kanceláří. Kromě nového kancelářského nábytku je také poskytován návrh kanceláří zdarma či likvidace starého vybavení. Klient má prezentační web a také eshop, hlavním cílem však bylo zvýšit počet poptávek na webu. Původně měla spolupráce obsahovat především online kampaně, v průběhu však došlo také na redesign webu a SEO.

Úvodní očekávání:

  • Celková propagace pomocí online kampaní – Google a Sklik
  • Zvýšení počtu poptávek při zachování přijatelného CPA
  • Reporting kampaní a celkového výkonu různých kanálů
  • Zvýšení počtu poptávek pro velké zakázky, eliminace nákupů po jednom produktu
  • Nastavení analytiky, měření, crossdomain

Náš přístup

Po nastavení analytiky a měření jsme spustili kampaně na Google a Skliku. Zde jsme museli zvolit klíčová slova a přizpůsobovat je tak, abychom eliminovali návštěvníky, kteří budou poptávat pouze jeden produkt. Ačkoliv po nějaké době byly vyhledávací dotazy opravdu relevantní, tak poptávek chodilo velmi málo.

Hlavním důvodem byl opravdu špatně dohledatelný poptávkový formulář na webu, proto jsme po konzultaci s klientem přistoupili k celkovému redesignu webu, jehož hlavním cílem bylo zviditelnění poptávkového formuláře.

Po redesignu webu se zvýšilo množství poptávek ze všech zdrojů včetně online kampaní. Nový web jsme se rozhodli podpořit ještě SEO úpravami – konkrétně se jedná o úpravy textů na webu, přepis titulků, meta descriptions i H1, linkbuilding či průběžné sledování pozic slov a jejich následné zlepšování.

Výsledky

  • Po redesignu vzrostl celkový konverzní poměr webu o 160 %
  • Po redesignu webu v kampaních kleslo CPA (Google – pokles o 69 %, Seznam – pokles o 56 %)

Kategorie:

Podobné články

Zpět na výpis článků