Případová studie – Solitea Vario
Vario je ekonomický software od firmy Solitea, a.s., který pomáhá firmám s procesy spojenými s financemi, zásobováním, řízením či lidskými zdroji.
Situace klienta
Problémem klienta byly neefektivní PPC kampaně, ze kterých přicházelo mnoho poptávek, které nebyly relevantní.
Úkolem bylo zvýšit poměr kvalitních poptávek, které přicházejí z kampaní. S ohledem na tento cíl byl proveden audit kampaní (zejména klíčová slova, na která je cíleno, a texty reklam). Reklamy bylo dále nutné zacílit na relevantní publikum.
Náš přístup
Pro klienta byly nasazeny nové kampaně s vhodnými klíčovými slovy. Pro eliminaci nerelevantních poptávek jsme také přidali užší seznam negativních klíčových slov. Texty reklam byly upraveny tak, aby oslovily cílové publikum. K reklamám byly dále pomocí rozšíření přidány výhody a další vlastnosti produktu, které se v reklamách potencionálním zákazníkům zobrazují. Zároveň jsme pozastavili kampaně, které na základě dat dlouhodobě nefungovaly dobře.
Velmi důležitou změnou byl redesign webu. Hlavním účelem bylo snížení počtu nerelevantních poptávek ze všech kanálů. Pomocí Google Analytics je měřen výkon jednotlivých zdrojů návštěv.
Výsledky
Ačkoliv se v meziročním srovnání zvýšila návštěvnost webu, tak se zároveň i snížil konverzní poměr. V tomto případě se však jedná o pozitivní výsledky, protože výrazně klesl počet nerelevantních poptávek, což byl na začátku spolupráce hlavní problém. V meziročním srovnání 2019 a 2020 tak lze zaznamenat snížení počtu nekvalitních poptávek o 88 %. V rámci placené reklamy jsme z důvodu eliminace nekvalitních poptávek zaznamenali mírný pokles poptávek o 14 %, celková cena za konverzi se však snížila o 22 %.
Kategorie:
Podobné články
Core Web Vitals: co znamenají pro váš web a jak se na ně připravit?
Přečíst celý článekNejčtenější články
-
Jak přidat článek na WordPress 9 Čvc, 2024
-
Jak využít shoptet na maximum? 2 Kvě, 2022
-
Tipy pro efektivnější vyhledávání 9 Pro, 2021
-
Jak na organický dosah na sociálních sítích 12 Říj, 2021
-
Jak využít reklamu na Facebooku pro váš e-shop 31 Srp, 2021
-
Proč a jak optimalizovat obrázky na webu 5 Čvc, 2021
-
Co je to PPC reklama a její výhody 23 Čvn, 2021
-
Kdy je nejlepší čas odesílat e-maily zákazníkům? 7 Čvn, 2021
-
Připravte se na změnu cookies lišty 22 Dub, 2021
-
Jak začít s e-mail marketingem 22 Dub, 2021
-
5 tipů jak zlepšit pozici ve vyhledávačích 12 Dub, 2021
-
Nejlepší pluginy pro tvorbu webu na WordPressu 30 Bře, 2021
-
Adobe XD, těžký kalibr pro tvorbu webů 4 Bře, 2021
-
Jak na bezpečný web na WordPressu? 15 Úno, 2021
-
Vyhněte se chybám ve vašich textech 2 Úno, 2021
-
Jak porozumět datům na sociálních sítích 25 Led, 2021
-
Pomalý web zabíjí vaše podnikání 16 Pro, 2020
-
Proč používáme WordPress a vy byste měli také 30 Lis, 2020
-
Případová studie – Solitea Vario 22 Říj, 2020
-
Připravuje se Google na vyřazení textových reklam? 16 Zář, 2020
-
Případová studie – Bosonožka 2 Zář, 2020
-
Mobile-first indexing zatřese internetem až v březnu 28 Srp, 2020
-
Případová studie – Kancelářský nábytek 5 Čvn, 2020
-
Kde se inspirujeme a kde byste mohli i vy 17 Kvě, 2020
-
Případová studie – Alto systems 19 Dub, 2019