Věříme, že kvalitní analýza dat v online prostředí je víc než polovina úspěchu. Protože online data jsou přesná a neklamou, umožňují detailně měřit návratnost každé vaší online aktivity. Klíčem je ale jejich správné sbírání, zpracování a vyhodnocení – jinak vám moc neposlouží. Pro nás je analytika oblast, ve které jsme doma, a vašim datům dodáme kontext, jemuž jasně porozumíte.
Každá webová stránka, aplikace nebo jiné webové řešení je výborný zdroj údajů a informací. O vašich návštěvnících, proč nakoupili nebo nenakoupili, stejně jako i o tom, co byste měli na svém webu změnit, aby byl výkonnější. Nechte si svoje webové stránky profesionálně zanalyzovat a porozumějte tomu, jak vám přinášejí hodnotu. Každou webovou analýzu prakticky zpracujeme a vysvětlíme.
Více o audituUž z názvu vyplývá, že analýza klíčových slov je pro vaši viditelnost a úspěch skutečně zásadní. Kouzelnými slovy tu nejsou „prosím“ a „děkujeme“, nýbrž ta, která vyhledávají na internetu vaši zákazníci, když chtějí nakupovat. S analýzou klíčových slov máme bohaté zkušenosti a rádi vám pomůžeme identifikovat ta správná klíčová slova pro vaši oblast.
Více o analýzeV digitálním marketingu se toho dá vymyslet mnoho. Jsou však vaše aktivity napříč jednotlivými kanály správně sladěné a odpovídají potřebám vaší cílové skupiny? Víte, jaký je rozdíl mezi návratností z reklamy na Googlu a na Facebooku? Má smysl do současných aktivit nadále investovat? Na tyto otázky vám pomocí našich datových nástrojů a precizní analýzy rádi odpovíme.
Víte, kam odcházejí vaše peníze investované do online reklamy? Jaká je vaše digitální stopa a jaké je aktuálně zacílení PPC kampaní? Pokud váháte nad odpovědí, někde se stala chyba. Pro úspěšné dosažení cílů pomocí online reklamy, musíte přesně vědět, co s jakým efektem a za kolik váš online marketing vyprodukoval. V rámci auditu vám připravíme seznam opatření, jak kampaně vylepšit.
Více o audituZa úspěšnou PPC kampaní stojí kromě promyšlené strategie i její správná implementace v reklamních systémech, relevantní vyhledávací odkazy, struktura sladěná s přehledným reportingem, či strategicky navržený rozpočet. Slabých míst, ve kterých je možné selhat, je poměrně hodně. Proto nenechte nic náhodě a svěřte návrh struktury svých online kampaní do našich rukou. Při konzultacích s námi zjistíte, jak navrhnout strukturu kampaně tak, aby uspěla.
Analyzujete svůj web tím, že sledujete statistiky návštěvnosti? To je celkem dobrý začátek, ale na dosažení vašich cílů to stačit nebude. Úspěch se skrývá v pochopení chování zákazníků na vašem webu. Proč nedokončili nákup? Co je odradilo od odeslání kontaktního formuláře? Proč vám nedali e-mail? I to může být součástí webové analytiky, kterou navrhujeme a pomáháme implementovat.
Máte plné zuby exportování tabulek do Excelu z každého reklamního systému? My ano, a proto ve vyhodnocování výsledků používáme přehledné a interaktivní dashboardy, které vám poskytnou obrázek o digitálním marketingu na jednom místě. Zapomeňte na ruční spojování tabulek a reporting plně zautomatizujte.
Měření aktivity návštěvníků na webu je důležité, ale může Vaši stránku nadměrně zpomalit. Díky Google Tag Manageru (GTM) můžete kódy zkonsolidovat, urychlit pro své klienty dobu načítání a posunout tak webovou analytiku na novou úroveň. S nastavením a implementací máme bohaté zkušenosti a rádi pomůžeme i vám.
Nezobrazují se vám ve vyhledávačích, jako jsou Heureka, Google Nákupy nebo Zbozi.cz produkty, které inzerujete a máte dostupné ve vašem e-shopu? Pravděpodobně máte nesprávně nastavené produktové zdroje. Pomůžeme vám s optimalizací XML feedů a dostaneme tak vaše produkty opět do výsledků vyhledávání.
Více o optimalizaci