Digihive Digihive
Menu
CS
Kde se inspirujeme a kde byste mohli i vy

Kde se inspirujeme a kde byste mohli i vy

Všichni se snažíme jít s dobou a zachytit trendy z oblasti digitálního marketingu, často ale může být obtížné se v té záplavě všech příspěvků vůbec zorientovat. Digitální svět se navíc neustále mění, a pokud v něm chcete udržet krok s konkurencí, je velmi důležité veškeré změny neustále vyhodnocovat a případně některé z nich zohlednit i ve stávajících strategiích. V Digihive proto sledování trhu rozhodně nebereme na lehkou váhu, a tak jsme se rozhodli se s vámi podělit o některé z našich zdrojů, které by vám v tom mohly také pomoct.

Twitter

Pravděpodobně nejrychlejším zdrojem informací zůstane i do budoucna Twitter, pro nás je pak zároveň ideálním místem jak pro monitorování novinek, tak pro sledování diskuzí ze světa digitálního marketingu. Seznamů se zajímavými účty pro rozšíření feedu vychází každý rok spousta, určitě byste ale neměli zapomenout také na sjednocující hashtagy, především #digitalmarketing #paidsearch #paidsocial a #socialmediamarketing.

Zejména na Twitteru se pak vyplatí sledovat také oficiální účty různých společností, za nás by na vašem seznamu rozhodně neměly chybět účty Google Marketing Platform, Think with Google, Sklik, Facebook a Twitter Marketing.

Reddit

Možná poměrně překvapivým, zato však mnohdy nejpřínosnějším v rámci sdílení zkušeností s kolegy ze světa je komunitní server Reddit. Jeho zaměření je velmi specifické, a často tak právě na Redditu vyhledáváme jinak skryté znalosti. Pokud s Redditem nemáte příliš mnoho zkušeností, určitě doporučujeme začít se sledováním r/PPC, kde kromě častých technických rad a novinek naleznete také chatovací místnosti rozdělené podle jednotlivých platforem. Za početnou komunitu více zaměřenou na zprávy pak můžeme doporučit ještě r/digital_marketing, určitě se ale vyplatí vyhledat i některé specifické jako například r/SEO nebo r/content_marketing.

LinkedIn

Po čase nás už omrzel spam z pochybných skupin na Facebooku, a tak kromě běžných propojení hledáme inspiraci především v zahraničí. Ideálním řešením pro to jsou skupiny na LinkedInu, především Digital Marketing a PPC Pro People. Na sdílení reportů a vlastních zkušeností jsou v nich lidé často obezřetnější než například anonymové na Redditu, i přesto je
zde možné alespoň zachytit většinu novinek v reálném čase.

Weby a blogy

Nemůžeme samozřejmě opomenout ani hlavní zdroj klasických informací, kterým pro nás i nadále jsou weby a případně také blogy. Z těch oficiálních doporučujeme sledovat hlavně novinky z Google Marketing Platform, Think with Google pro CEE a lokální Sklik. V rámci klasické žurnalistiky pak alespoň pro začátek zmíníme PPC Hero, Search Engine Watch nebo také AdWeek.

Určitě však nezapomeňte sledovat i náš blog, kde už se brzy podělíme o naše vlastní zkušenosti a postřehy z digitálního světa. A kde se necháváte inspirovat vy? Budeme moc rádi, když se s námi také podělíte, třeba na našem Facebooku nebo Instagramu.

Kategorie:

Podobné články

Připravuje se Google na vyřazení textových reklam?
16 Zář, 2020

Připravuje se Google na vyřazení textových reklam?

Přečíst celý článek
Nový WordPress 5.5 Eckstine a proč byste ho měli chtít na svém webu?
3 Zář, 2020

Nový WordPress 5.5 Eckstine a proč byste ho měli chtít na svém webu?

Přečíst celý článek
Mobile-first indexing zatřese internetem až v březnu
28 Srp, 2020

Mobile-first indexing zatřese internetem až v březnu

Přečíst celý článek
Případová studie – Solitea Vario
22 Čvc, 2020

Případová studie – Solitea Vario

Přečíst celý článek
Případová studie – Bosonožka
23 Čvn, 2020

Případová studie – Bosonožka

Přečíst celý článek
Případová studie – Kancelářský nábytek
5 Čvn, 2020

Případová studie – Kancelářský nábytek

Přečíst celý článek
Případová studie – Alto systems
19 Dub, 2019

Případová studie – Alto systems

Přečíst celý článek
Zpět na výpis článků