Digihive Digihive
Menu
CS

Reklama ve vyhledávačích

Jedním z nejúčinnějších nástrojů výkonnostního online marketingu je PPC reklama na Googlu (Google Ads) nebo na Seznamu (Sklik). Jedná se o placenou reklamu, jejímž cílem je nalákat na web nové návštěvníky. Jedná se o specifický druh reklamy na internetu, jelikož jsou jejím prostřednictvím nabízeny produkty či služby lidem, kteří o ně mají skutečně zájem a hledají je na internetu.

Mezi výhody PPC patří:

  1. Platíte za každý proklik, nikoliv za zobrazení. Přesně tedy víte, jaký dopad investice do reklamy měla, a můžete tak zároveň dosáhnout vysoké návratnosti těchto investic.
  2. Reklamu ve vyhledávačích lze přesně zacílit na konkrétní segmenty, a je tak velice efektivní.
  3. Můžete si sami určit rozpočet, a tím pádem mít dobrý přehled o vašich investovaných financích.
  4. Cílem PPC je rovněž branding, tj. budování a zvyšování povědomí o značce a vytváření unikátních vztahů se zákazníky. Jedná se proto o jeden ze způsobů, jak se zviditelnit na internetu.
  5. V rámci PPC lze dobře sledovat a hodnotit výsledky. Dostupné je máte hned po spuštění a jsou dobře měřitelné.

PPC reklamu je pro dosažení maximální úspěšnosti vhodné kombinovat se SEO, tj. s optimalizací pro vyhledávače.

Tito klienti už to vědí