Agenturu digihive jsme založili po několika letech zkušeností v Google s cílem zlepšit trh digitálních agentur v Česku a na Slovensku. Abychom mohli obsluhovat rostoucí množství klientů, hledáme do našeho týmu člověka, který nám pomůže řídit marketingové projekty od A do Z.
Co budeš mít na starosti?
- Řízení a vyhodnocování kampaní pro nové i existující klienty. Tvým cílem bude z dostupných dat a klientských informací navrhnout takové řešení, které bude zvyšovat hodnotu podniku klienta (zvyšovat obrat, snižovat PNO atp.)
- Nastavování cílů kampaní a dohled nad nimi v průběhu jejich realizace.
- Práci s reklamními systémy Google Ads, Sklik, Bing, Meta, Heureka, Zboží.cz, LinkedIn a dalšími.
- Analýzu výsledků kampaní na každé z platforem. Podle jednotlivých typů kampaní budeš přicházet s návrhy na zlepšení – ať už v kampaních, na webu nebo v business modelu klienta.
- Podílení se na tvorbě marketingových strategií a na pravidelné komunikaci s klienty.
- Implementaci tvých nápadů do reklamních systémů.
- Vylepšování procesů v onlinovém týmu digihive.
Proč pracovat u nás?
- Ve firmě máme rozsáhlé know-how získané přímo v Google, které chceme dále předávat novým členům týmu.
- Máme rozmanité portfolio B2C a B2B klientů, se kterými úzce spolupracujeme na rozvoji jejich businessu. Nejsme jen správci kampaní, ale skutečně se podílíme na strategickém rozvoji našich klientů.
- Využíváme pokročilé nástroje a frameworky jak u kampaní, tak v SEO, reportingu, automatizaci nebo tvorbě webů a díky tomu neustále posouváme naši práci dopředu.
- Záleží nám na osobním i profesním rozvoji. Děláme interní školení, chodíme se vzdělávat na konference, podporujeme online kurzy a o tvoji spokojenost se na pravidelných 1:1 stará online teamleader s coachingovým výcvikem.
Na tuto pozici se hodíš pokud:
- Máš zkušenosti z oblasti online marketingu a umíš pracovat v reklamních a analytických nástrojích Googlu, Seznamu a Meta.
- Rozumíš, jakou úlohu sehrává online marketing v kontextu celého businessu klienta.
- Nebojíš se převzít odpovědnost za komplexní projekty.
- Baví tě automatizovat a přemýšlet nad tím, jak zlepšovat zaběhnuté procesy.
- Umíš pracovat s daty a optimalizovat kampaně podle jednotlivých metrik a stanovených cílů (PNO, CPA atd.).
- Rozumíš produktovým feedům.
- Máš povědomí o tom, jak funguje webová analytika (alespoň základy GTM).
- Umíš si dobře zorganizovat čas, stanovovat priority a tím pádem vést komplexnější projekty.
- Rád si povídáš a řešíš projekty přímo se svými klienty.
- Chceš pracovat ve firmě, kde je prvořadý přátelský a lidský přístup. Věci si říkáme otevřeně a každý nese jasnou odpovědnost za svoje úkoly.
- Nevadí ti, že něco nevíš, ale rád/a se to doučíš.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Na kolegy, kteří ti ve všem ochotně pomohou a kteří se budou pravidelně věnovat rozvoji tvých znalostí a dovedností.
- Dog-friendly kancelář v Karlíně ve Worklounge.
- Každé pondělí snídaně s ostatními kolegy.
- Volnou pracovní dobu a home office – nezáleží nám na přítomnosti v kanceláři, ale na výsledku.
- Neustálý přísun zdravých i nezdravých snacků.
- Výběrovou kávu, kterou každý měsíc společně vybíráme.
- Káva tě netankuje? Pro sportovce máme Multisport.
- Klidnou atmosféru menší firmy. Aktuálně se na našich projektech podílí 14 nadšenců, pro které je důležité dělat smysluplnou práci s jasným přínosem. Online tým má sedm členů.
Zní to jako práce pro tebe? Pošli nám svoje CV a pár slov o tom, jaké máš zkušenosti v online marketingu. Ozveme se ti a ve stručnosti se pobavíme o tvých očekáváních a dosavadních úspěších. Jestli všechno půjde dobře, pozveme tě na osobní pohovor, kde více do hloubky rozebereme tvoje schopnosti a zjistíme, jestli si navzájem sedneme.