Nechceme vás zahlcovat technickými detaily, proto jen v zkratce. Přichází nový směr ve webové analytice, který se jmenuje Google Analytics 4. Pro jednoho pozitivní zpráva, pro druhého negativní – vždyť Google Analytics Universal funguje dobře, tak proč ho měnit. Jenže nová generace Google Analytics klade velký důraz na ochranu soukromí a vzhledem k tomu, že se s touto otázku potýkáme v marketingu stále více a více, je dobré se průběžně připravovat.
Abychom mohli vše dobře nastavit, potřebujeme vědět, co očekáváte od webové analytiky a jaké jsou vaše obchodní cíle.
Podíváme se, zda aktuální nastavení webové analytiky odpovídá vašim očekáváním a plní nastavené cíle. Podle toho pak dokážeme relevantně říci, jak náročné bude nasazení nového GA4.
Naše cena se odvíjí od velikosti projektu. Nastavení nám u malých projektů zabere hodiny, u velkých počítejte s několika dny. Sestavíme vám přesnou cenovou nabídku ve chvíli, kdy se o vás něco dozvíme.
Nastavíme GA 4 tak, aby se vám s ním pracovalo co nejjednodušeji.
Ukážeme vám jak s analytikou pracovat. Na jaká data se dívat a jak vám konkrétní data pomohou s plněním vašich očekávání a cílů.