Dávno odzvonilo dobám, kdy byl email marketing synonymem pro zahlcování hromadnými maily, které padaly do spamu. V dnešní době je důležité komunikaci přes email se současnými i potenciálními zákazníky nepodcenit a automatizovat. Emailová komunikace skýtá mnoho možností, od připomenutí nedokončeného nákupu až po zasílání slev a speciálních nabídek.
Tato forma online marketingu je velice efektivní, kromě navyšování pravidelné návštěvnosti webu a zvyšování zisků slouží rovněž k budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem a důvěry. Proto je nutné mít na paměti, že cílem v rámci email marketingu by z pohledu zákazníka mělo být primárně mu pomáhat, nikoliv prodávat. Obsahem těchto vyžádaných emailů by proto měly být nejrůznější rady a informace, které mohou zákazníkům pomoci. Jednoduše řečeno je cílem pomoci řešit zákazníkům jejich problémy.
Víme, jak těžké může být z pozice laika vymyslet takovou strategii email marketingu a obsah emailů, aby vhodně sloužily vašim cílům. Rádi vám proto pomůžeme. S naší pomocí budete zvyšovat efektivitu email marketingu, a díky tomu zvyšovat obraty a zisk firmy.
Další benefity email marketingu: